Ondernemen bestaat naast werken met je klanten en daar je energie uithalen ook uit dingen die je misschien liever aan je voorbij laat gaan. Administratie, telefoontjes plegen, allerlei “dingetjes” regelen. Je administratie, social media bedenken en inplannen. Met de samenwerkochtend bied ik je een moment om die dingen te doen. Samen want samen is meestal leuker dan alleen, zeker als het saai of lastig is.

    • Is jouw to-do lijst ook uit zijn voegen gebarsten en weet je niet meer waar je moet beginnen
    • Zie je er soms tegenop in je eentje aan de slag te gaan
    • Heb  je eigenlijk wat externe motivatie nodig omdat samen vaak leuker is dan alleen

Schrijf je dan in voor een samenwerkochtend, samen werken aan wat er op jouw to-do lijst staat. Je administratie, opruimen van een kast, het schrijven van een artikel of orde scheppen in chaos. Alles kan, wat je doet maakt namelijk niet uit, het gaat vooral om het doen. Want dat geeft je waarschijnlijk rust.

mountains-863474_1920

Staan er op jouw to-do lijst ook een aantal dingen waarbij je eigenlijk wat vragen hebt en gaat dat toevallig over

  • hoe je nieuwe klanten vind
  • wie eigenlijk je klant is
  • het inrichten van je website (in WordPress)
  • je challenge
  • je e-book
  • je nieuwsbrief
  • of een andere marketing vraag

Doe dan zeker mee, je kunt me namelijk vragen stellen. Met een groep met steeds wisselende samenstelling gaan we online, via skype, aan de slag. Ieder met zijn eigen to-do lijst. Gebruik de kracht van het samen doen om net een stapje verder te komen dan als je in je eentje loopt te ploeteren, doe je mee?

Beschikbare data

  • 16 juni

Programma

We beginnen om half tien met het doornemen van je acties. We gaan erna aan de slag en spreken elkaar nog een keer om 11 uur en rond 12 uur sluiten we weer gezamenlijk af.

Wil je vrijblijvend en gratis meedoen vul je gegevens in en ik spreek je dan!