-
Met de planner 100 nieuwe abonnees in 30 dagen ga je aan de slag met je e-mailmarketing. Je zorgt voor een aantrekkelijk aanbod zodat mensen niet kunnen wachten het aan te vragen. Daarna ga je op veel verschillende manieren promoten zodat je misschien wel veel meer dan 100 mensen bereikt. Iets voor jou? Je ontvangt de planner meteen in je mailbox en daarna elke 2 dagen een opdracht zodat je gericht actie kunt nemen.
-
Dit boek zet je aan om jouw e-mailmarketing (weer) eens onder de loep te nemen. Waar vind je je klant, hoe zorg je voor een mooie verbinding? Wat bied je aan in je nieuwsbrief zodat jouw klant een fan wordt die zo blij met je is dat ze jouw product met plezier koopt en erover vertelt. Je leest over hoe je interessante nieuwsbrieven schrijft en hoe je je statistieken kunt verbeteren. Ook geeft het jou de methode en gereedschappen om ze mee toe te passen.
-
Begin 2020 lanceerde Lucinda Douglas het project “Lefwijf”. Het werd een boek waarin ik ook een deel van mijn verhaal vertel. Het heft in eigen handen nemen wanneer de situatie erom vraagt. Kunnen we dat? De 50 vrouwen van LEFWIJF vertellen hoe het voelt als het erop aankomt. En wat je kunt bereiken door tegenslag om te zetten in actie. Hun lefmoment, hun moment van overwinning. Van de burlesque danseres, de vrouw die de Yukon per sup bedwingt, de psychologe en de vrouw die waterputten slaat in Kenia tot de voorgangster, de zomerhuisjesontwerpster, de strafrechtadvocate en alle anderen. Wat verenigt deze vrouwen? Lef. Lef in privésituaties, lef in een professionele setting. Met wilskracht en zelfvertrouwen bouwen deze vrouwen niet alleen aan hun eigen levens, maar nemen ook de wereld rondom hen mee in hun avontuur. Hun verhalen vormen een ode aan lef hebben. Een ode om het leven te leven. 50 rolmodellen. 50 verhalen die raken. 50 verhalen die inspireren. LEFWIJF. De verhalen in LEFWIJF zijn samengebracht door Lucinda Douglas, auteur, spreekster en ondernemer.
-
Dit e-book zet je aan om jouw e-mailmarketing (weer) eens onder de loep te nemen. Waar vind je je klant, hoe zorg je voor een mooie verbinding? Wat bied je aan in je nieuwsbrief zodat jouw klant een fan wordt die zo blij met je is dat ze jouw product met plezier koopt en erover vertelt. Je leest over hoe je interessante nieuwsbrieven schrijft en hoe je je statistieken kunt verbeteren. Ook geeft het jou de methode en gereedschappen om ze mee toe te passen.
-
Hoe zorg je dat je een overzicht krijgt waaruit je gemakkelijk kunt werken en dingen kunt afstrepen? Zodat je duidelijk kunt zien of je zaken zelf oppakt of uit kunt besteden. Begin eens met een Oppak sessie. Beginnen met het begin, namelijk jouw hoofd leeg. Wat wil je, wanneer, met wie, hoe en op wat voor manier.
- Overzicht in wat je eigenlijk de komende periode wilt
- Jouw briljante plannen tastbaar en op papier
- Op een rij welke acties te nemen zijn
- Hoeveel tijd dat globaal kost
- Duidelijkheid over je koers
-
Met de product Piramide Planner ontwerp je in een aantal stappen je sales strategie.
- je brengt je producten in kaart
- je ziet de verbanden tussen jouw producten waardoor je gemakkelijk up- en downsells kunt maken.
- je maakt een plan om de lege plekken te vullen, welke producten missen nog in jouw aanbod
- je plant je follow up reeks in je nieuwsbriefsysteem zodat je klanten op een logische manier een vervolgaanbod krijgen