• Speciaal voor diegenen die nog niet gestart zijn met e-mailmarketing.
    • Om je nieuwsbrief mee op te starten
    • Stoeien met je doelgroep
    • Welke producten verkoop je
    • Wat wil je bereiken met je e-mailmarketing en nieuwsbrief
    • Het maken van een eerste eenvoudige funnel
    • Je 3 maanden plan maken
  • Dit e-book zet je aan om jouw e-mailmarketing (weer) eens onder de loep te nemen. Waar vind je je klant, hoe zorg je voor een mooie verbinding? Wat bied je aan in je nieuwsbrief zodat jouw klant een fan wordt die zo blij met je is dat ze jouw product met plezier koopt en erover vertelt. Je leest over hoe je interessante nieuwsbrieven schrijft en hoe je je statistieken kunt verbeteren. Ook geeft het jou de methode en gereedschappen om ze mee toe te passen.
  • Begin 2020 lanceerde Lucinda Douglas het project “Lefwijf”. Het werd een boek waarin ik ook een deel van mijn verhaal vertel. Het heft in eigen handen nemen wanneer de situatie erom vraagt. Kunnen we dat? De 50 vrouwen van LEFWIJF vertellen hoe het voelt als het erop aankomt. En wat je kunt bereiken door tegenslag om te zetten in actie. Hun lefmoment, hun moment van overwinning. Van de burlesque danseres, de vrouw die de Yukon per sup bedwingt, de psychologe en de vrouw die waterputten slaat in Kenia tot de voorgangster, de zomerhuisjesontwerpster, de strafrechtadvocate en alle anderen. Wat verenigt deze vrouwen? Lef. Lef in privésituaties, lef in een professionele setting. Met wilskracht en zelfvertrouwen bouwen deze vrouwen niet alleen aan hun eigen levens, maar nemen ook de wereld rondom hen mee in hun avontuur. Hun verhalen vormen een ode aan lef hebben. Een ode om het leven te leven. 50 rolmodellen. 50 verhalen die raken. 50 verhalen die inspireren. LEFWIJF. De verhalen in LEFWIJF zijn samengebracht door Lucinda Douglas, auteur, spreekster en ondernemer.
  • Dit boek zet je aan om jouw e-mailmarketing (weer) eens onder de loep te nemen. Waar vind je je klant, hoe zorg je voor een mooie verbinding? Wat bied je aan in je nieuwsbrief zodat jouw klant een fan wordt die zo blij met je is dat ze jouw product met plezier koopt en erover vertelt. Je leest over hoe je interessante nieuwsbrieven schrijft en hoe je je statistieken kunt verbeteren. Ook geeft het jou de methode en gereedschappen om ze mee toe te passen.
  • Met de planner 100 nieuwe abonnees in 30 dagen ga je aan de slag met je e-mailmarketing. Je zorgt voor een aantrekkelijk aanbod zodat mensen niet kunnen wachten het aan te vragen. Daarna ga je op veel verschillende manieren promoten zodat je misschien wel veel meer dan 100 mensen bereikt. Iets voor jou? Je ontvangt de planner meteen in je mailbox en daarna elke 2 dagen een opdracht zodat je gericht actie kunt nemen.
  • Met de product Piramide Planner ontwerp je in een aantal stappen je sales strategie.
    • je brengt je producten in kaart
    • je ziet de verbanden tussen jouw producten waardoor je gemakkelijk up- en downsells kunt maken.
    • je maakt een plan om de lege plekken te vullen, welke producten missen nog in jouw aanbod
    • je plant je follow up reeks in je nieuwsbriefsysteem zodat je klanten op een logische manier een vervolgaanbod krijgen
    Kortom je brengt je sales in kaart en weet hoe je meer verkopen kunt maken.
  • Online traject van 3 maanden
    • Startsessie van 2 uur
    • 6 coachsessies van 1 uur
    • Online lessen om je e-mailmarketing goed mee in te kunnen richten
    • Persoonlijke feedback op je nieuwsbrieven
    • Vragen stellen via de e-mail
  • Oppak Sessie

    297,00
    Hoe zorg je dat je een overzicht krijgt waaruit je gemakkelijk kunt werken en dingen kunt afstrepen?  Zodat je duidelijk kunt zien of je zaken zelf oppakt of uit kunt besteden. Begin eens met een Oppak sessie. Beginnen met het begin, namelijk jouw hoofd leeg. Wat wil je, wanneer, met wie, hoe en op wat voor manier.
    • Overzicht in wat je eigenlijk de komende periode wilt
    • Jouw briljante plannen tastbaar en op papier
    • Op een rij welke acties te nemen zijn
    • Hoeveel tijd dat globaal kost
    • Duidelijkheid over je koers
    Dat doen we in een live oppak-sessie waarbij we samen, in maximaal 2 uur, alles op een rij zetten en je daarna van mij een actielijst krijgt met daarin alle punten. Jij beslist vervolgens zelf wat je doet. Doe je het zelf, doe je het niet of besteedt je het uit. Dat is dan voor een later moment.

Titel

Ga naar de bovenkant